دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 183729
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
خبر فوری... تولد رز جونیم...

سلام.............. سلام...............سلام

                                 توجه...................... توجه

اومدم یه خبر فوری بدم.کمتر از یه ساعت دیگه که 12شب میشه تولد رز جونمه.خیلی خیلی خوشحالم.اما دلم میخواس پیشش باشم،بغلش کنم و تو چشماش نگاه کنم و بهش بگم: 

مهربونم روز میلادت مبارک....!

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم...

رز من تولدت مباااااااااااارک...!!!

 

 




چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, توسط sogand